«Ήταν όλοι τους πολύ πεισματάρηδες» σχολίασε χειροκροτώντας τους, η πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, Κατερίνα Ευαγγελάκου, για να τονίσει αμέσως μετά, καλωσορίζοντας τους καλεσμένους, την παραδοξότητα που χαρακτηρίζει τον ελληνικό κινηματογράφο.
«Αποτελούμε», είπε, «μοναδικό παγκόσμιο φαινόμενο σταθερότητας σ' ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον, πλήρους εγκατάλειψης του κινηματογράφου από πλευράς πολιτείας και πολιτικών, εχθρικό για την 7η τέχνη. Μέσα στην πιο μαύρη χρονιά, το 2011, κάναμε περισσότερες ταινίες απ΄ο,τι το 2010, ενώ αυτή τη στιγμή γυρίζουμε περί τις 10 ταινίες, με ελάχιστα ή και καθόλου χρήματα. Ο ελληνικός κινηματογράφος χτυπήθηκε, τραυματίστηκε και είναι άξιο απορίας πώς διαθέτει τεράστια δύναμη» είπε.
«Ευτυχώς, βρίσκει δύναμη από τους ανθρώπους του, αλλά αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον. Η Πολιτεία έχει ευθύνη να στηρίξει τον κινηματογράφο και να δικαιολογήσει τα χρήματα που δίνουν γι' αυτόν το λόγο οι πολίτες με τη φορολογία που τους επιβάλλεται. Δεν κλέψαμε, δεν φάγαμε, δεν βγάλαμε έξω λεφτά. Ταινίες βγάλαμε έξω και κάναμε μεγάλες επιτυχίες» πρόσθεσε.
Εκτός από τον «'Αδικο κόσμο», του Φίλιππου Τσίτου, (καλύτερης ταινίας, Α και Β ανδρικού ρόλου) ΕΔΩ... Περισσότερα για την ταινία,κριτικές και οπτικοακουστικό υλικό, τα μεγάλα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογραφου, κέρδισαν ο Γιώργος Γκικαπέππας για το σενάριο της ταινίας «Η Πόλη των Παιδιών», ενώ ο Ηλίας Δημητρίου, το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη με το «Fish n' chips».
Το βραβείο ντοκυμαντέρ μεγάλου μήκους, απέσπασε η «Πρώτη Υλη», παραγωγής Κώστα Λαμπρόπουλου- Χρήστου Β. Κωνσταντακόπουλου και το βραβείο μικρού μήκους, κέρδισε «Ο μπαμπάς μου,ο Λένιν κι ο Φρέντυ», της Ρηνιώς Δραγασάκη.