Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Νέο «χαράτσι»........Πάρτο !!!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ....  www.dsa.gr       Πρόσφατα θέματα στην κατηγορία Νέα-Ανακοινώσεις:28-11-11    Πρωτοδικείο Καλαμάτας. Προσωρινές διαταγές απαγόρευσης διακοπής της ηλεκτροδότησης.                                                                                                                                                                                      
Και με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου.

ΑΙΤΟΥΜΑΙ
• Να γίνει δεκτή η αίτηση μου ως νόμιμη, βάσιμη και αληθής και να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα.
• Να διαταχθεί, ως πρόσφορο ασφαλιστικό μέτρο, η απαγόρευση της διακοπής της ηλεκτροδότησης, από την καθ’ ης, σε βάρος της ως άνω βιομηχανικής επιχείρησης μου, για τους λόγους που αναφέρονται στο ιστορικό της παρούσας, καθώς και να απειληθεί σε βάρος της καθ’ ης χρηματική ποινή ποσού 50.000,00 ευρώ και προσωπική κράτηση έως ένα (1) έτος, για κάθε παράβαση της απόφασης που θα εκδοθεί.
• Να εκδοθεί προσωρινή διαταγή από το Δικαστήριο Σας, δυνάμει της οποίας να απαγορευθεί προσωρινά, μέχρι την έκδοση απόφασης επί της παρούσας αιτήσεως μου, η διακοπή της ηλεκτροδότησης, από την καθ’ ης, της επιχείρησης μου, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο ιστορικό της παρούσας.
• Να καταδικασθεί η καθ’ ης η αίτηση εταιρεία στη δικαστική μας δαπάνη.
Καλαμάτα, 21 Νοεμβρίου 2011
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος