Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Αγύριστο κεφάλι... Είμαι απέναντι στους πολιτικούς,λέει ο Μίλτος Πασχαλίδης..

Οι πολιτικοί χρησιμοποίησαν εμένα,για να βρουν καλύτερο τραπέζι στους χώρους που εμφανίζομαι.                    
                 Εγώ δεν χρησιμοποιώ πολιτικούς. Δεν με ενδιαφέρει.                                                                       Προσπαθώ να είμαι απέναντι», λέει ο Μίλτος Πασχαλίδης... Eurovision....«Δε με αφορά η Eurovision. Είναι μια βλακεία, είναι σαχλαμάρα. Αυτό ήταν πάντα. Απλώς, κάποια στιγμή, κάποιοι έκαναν χάζι με αυτό. Τώρα ούτε χάζι δεν κάνεις. Όχι, δεν θα πήγαινα στη Eurovision». 
                                                                                                            Το ρεπερτόριο που τραγουδάει η  Άννα Βίσση μου είναι από αδιάφορο μέχρι απεχθές,λέει ο δημοφιλής τραγουδοποιός,ενώ στα μπουζούκια θα πήγαινε μόνο για κοινωνιολογικούς λόγους και έπειτα από ενάμισι μπουκάλι βότκα!!περισσότερα εδώ...                                                                                                                                              Τέλος για τον γνωστό τραγουδοποιό, ο Πασχάλης Τερζής ως τραγουδιστής ανήκει σε άλλη κατηγορία και ενδεχομένως να συνεργαζόταν μαζί του: «Ο Τερζής είναι άλλη κατηγορία, κατά τη γνώμη μου. Τον Τερζή τον έχω δει επανειλημμένως, και όταν έπαιζε με τον Μητροπάνο. Δεν εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία. Είναι ένας σπουδαίος λαϊκός τραγουδιστής. Δεν είναι το ίδιο. Με τον Τερζή θα τραγουδούσα, αν μου το ζητούσε».....