Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΝΙΚΟΣ» - αλλά ποιος "Νίκος"?... Αναλάμβανε εργολαβίες επικοινωνιακής υποστήριξης του Άκη

Επικοινωνιακή αντεπίθεση ώστε να πείσει την κοινή γνώμη πώς είναι θύμα σκευωρίας , φαίνεται πώς ετοίμαζε ο Ακης Τσοχατζόπουλος, σύμφωνα τουλάχιστον με τα έγγραφα από το αρχείο του τα οποία μπήκαν στη δικογραφία. Πέραν των ονομάτων δημοσιογράφων, εφημερίδων, μπλογκς, σάιτ αλλά και social media εμφανίζεται ιδιωτικό συμφωνητικό για την παροχή επικοινωνιακής υποστήριξης. Δείτε εδώ

«Η μηνιαία αμοιβή μας (εμένα και του συνεργάτη μου) θα ανέρχεται στο ποσό των 15.000 ευρώ το μήνα καθαρά, ήτοι για 18μηνη συνεργασία 270.000 ευρώ» αναφέρει σε επιστολή που του απέστειλε κάποιο άτομο με το όνομα Νίκος. «Το χρονικό πλαίσιο προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος μας, δηλαδή η αποκατάσταση σου, θεωρούμε ότι είναι 18 μήνες», επισημαίνεται μάλιστα στην επιστολή στην οποία παράλληλα, τονίζεται ότι πρέπει να καταβληθεί από τον Άκη Τσοχατζόπουλο το 30% ως προκαταβολή. Στο ποσό αυτό πάντως, δεν περιλαμβάνονται, όπως προκύπτει από το δακτυλογραφημένο κείμενο του πρώην υπουργού, οι δύο δημοσκοπήσεις αξίας 8.000 ευρώ και οι δύο, τις οποίες ήθελε να παραγγείλει ώστε να αναδειχτεί η «σκευωρία σε βάρος του».

Προσχέδιο επικοινωνιακής αντεπίθεσης
Τόσο στις χειρόγραφες σημειώσεις όσο και στο δακτυλογραφημένο κείμενο με τίτλο «Προσχέδιο Πρότασης Επικοινωνίας Α.Τ.» ο πρώην υπουργός καταγράφει λεπτομερώς τις επικοινωνιακές κινήσεις του. Στο πλαίσιο αυτό, πιθανότατα εντάσσονται και οι επαφές του με γνωστούς εκδότες (αναφέρει μόνο τα αρχικά τους) και δημοσιογράφους αναφέροντας ο ίδιος χαρακτηριστικά: «Ετοιμος να κινηθούμε. Προς Δημοσιογράφους. Παρέμβαση». Αφήνει μάλιστα να διαφανεί και η πρόθεσή του για χρηματισμό σημειώνοντας δίπλα στην ίδια σελίδα: «Λεπτά!». Στο δακτυλογραφημένο κείμενο που περιλαμβάνει το αρχείο του Άκη Τσοχατζόπουλου, περιγράφονται αναλυτικά οι προτάσεις του για την τακτική του σε επικοινωνιακό επίπεδο, με βάση, όπως λέει την ήδη διαμορφωθείσα κατάσταση για τη γενικότερη πολιτική παρουσία.

Συγκεκριμένα, προτείνει τακτική παραπολιτική παρουσία σε συγκεκριμένα έντυπα (σ.σ. έτσι λειτουργούν συνήθως οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων) και μάλιστα κάνει λόγο για ένα παραπολιτικό σχόλιο ανά 20ήμερο. Επίσης, αναφέρει μεταξύ άλλων (πιθανότατα χωρίς να έχει αποσπάσει την συναίνεση των προσώπων ή των μέσων ενημέρωσης που αναφέρει ονομαστικά):

- «συνέντευξη στην εφημερίδα ‘Καθημερινή’ όποτε υπάρξει σχετικό αίτημα (θετική παρουσία) -ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρουσίας σε σειρά ενημερωτικών sites-blogs από δύο φοιτητές πανεπιστημιακής εκπαίδευσης οι οποίοι θα προωθούν συγκεκριμένες θέσεις τόσο στα συγκεκριμένα sites-blogs όσο και στα social media -Επίσης, 60 δίκτυα στα Social Media(facebook, Twitter κλπ) -Δύο κεντρικά παραπολιτικά στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέχρι την 30η Μαΐου -Ένα πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία» σχετικά με την κατάρρευση της σκευωρίας κατά Α.Τ -Ένα άρθρο στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» σχετικά με την εξέλιξη του θέματος του Α.Τ. μετά το θόρυβο που προκλήθηκε (προτεινόμενη περίοδος 2011)

- Δημοσκόπηση της Εταιρίας «ALCO» (Εναλλακτικά της Εταιρείας RASS) Στο πλαίσιο ευρύτερης δημοσκόπησης με συγκεκριμένο ερώτημα για «τα πολιτικά παιχνίδια και τις σκευωρίες κατά πολιτικών από συγκεκριμένα συμφέροντα» (Προτεινόμενη περίοδος Μάιος - Ιούνιος 2011).