Δράσεις πολιτισμού που «ξαφνιάζουν» ευχάριστα στο Χιλιομόδι Κορινθίας
Σεμινάριο εναλλακτικής μουσικής εκπαίδευσης,με δωρεάν
συμμετοχή,
για παιδιά από 5 ετών και άνω
Με εφαρμογή στην Κιθάρα και στο Τσέλο
Οι εργασίες του σεμιναρίου που θα γίνει το Σάββατο 27 Οκτώβρη,στον χώρο πολιτισμού "στάβλος"στο Χιλιομόδι,θα ξεκινήσουν στις 10:30 το πρωί.
Με εφαρμογή στην Κιθάρα και στο Τσέλο
Οι εργασίες του σεμιναρίου που θα γίνει το Σάββατο 27 Οκτώβρη,στον χώρο πολιτισμού "στάβλος"στο Χιλιομόδι,θα ξεκινήσουν στις 10:30 το πρωί.
Πρόγραμμα σεμιναρίου.
1. Καλωσόρισμα,
μικρή συναυλία με την Χριστίνα στο τσέλο και τον Κώστα στην κιθάρα.
2. Γνωριμία με τον ήχο και τα χαρακτηριστικά του.
Υψος , ένταση, χροιά, διάρκεια.
3. Εισαγωγή στο ρυθμικό σολφέζ και φωνητικές και ακουστικές ασκήσεις πάνω στον μηχανισμό της τρίτης.
4. Εισαγωγή στη βασική μουσική σημειογραφία.
5. Δημιουργία οργανικού συνόλου με κιθάρες και βιολοντσέλα.
6. Παρουσίαση της δουλειάς του οργανικού συνόλου πάνω σε τραγούδια και απλές μελωδίες.
7. Ολο το πρόγραμμα του σεμιναρίου γίνεται με την ενεργό συμμετοχή των παιδιών και είναι βασισμένο στην χρήση πρωτότυπου εκπαιδευτικού υλικού.
1. Καλωσόρισμα,
μικρή συναυλία με την Χριστίνα στο τσέλο και τον Κώστα στην κιθάρα.
2. Γνωριμία με τον ήχο και τα χαρακτηριστικά του.
Υψος , ένταση, χροιά, διάρκεια.
3. Εισαγωγή στο ρυθμικό σολφέζ και φωνητικές και ακουστικές ασκήσεις πάνω στον μηχανισμό της τρίτης.
4. Εισαγωγή στη βασική μουσική σημειογραφία.
5. Δημιουργία οργανικού συνόλου με κιθάρες και βιολοντσέλα.
6. Παρουσίαση της δουλειάς του οργανικού συνόλου πάνω σε τραγούδια και απλές μελωδίες.
7. Ολο το πρόγραμμα του σεμιναρίου γίνεται με την ενεργό συμμετοχή των παιδιών και είναι βασισμένο στην χρήση πρωτότυπου εκπαιδευτικού υλικού.
Λίγα λόγια για το σεμινάριο.
Το σεμινάριο είναι βασισμένο στις αρχές και στις μακροχρόνιες έρευνες του μεγάλου Ελβετού μουσικοπαιδαγωγού Edgar Willems στο πεδίο των μηχανισμών που διέπουν τις διαδικασίες της μουσικής ακοής και της ψυχολογίας της μουσικής μάθησης.
Το σεμινάριο είναι βασισμένο στις αρχές και στις μακροχρόνιες έρευνες του μεγάλου Ελβετού μουσικοπαιδαγωγού Edgar Willems στο πεδίο των μηχανισμών που διέπουν τις διαδικασίες της μουσικής ακοής και της ψυχολογίας της μουσικής μάθησης.
Παράλληλα έχει εμπλουτιστεί μέσα από την όσμωση των ιδεών του με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και πρακτικές διδασκαλίες των οργάνων όπως αυτές εφαρμόζονται τα τελευταία 40 χρόνια σε χώρες όπως η Ελβετία, η Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο κλπ στα πλαίσια εναλλακτικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων (Μοντεσσοριανά και εναλλακτικά σχολεία, μουσικές κοινότητες κλπ).
Βασισμένο στην άποψη ότι το παιδί μαθαίνει κάνοντας, το σύστημα χρησιμοποιεί ειδικό εποπτικό υλικό ( το μεγαλύτερο μέρος του χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα)που δίνει τη δυνατότητα στο παιδί να μάθει μουσική παίζοντας από το πρώτο κιόλας μάθημα στο πλαίσιο μιάς μικρής ορχήστρας. Μέσω του ιδίου υλικού γίνεται και διδασκαλία της Θεωρίας και του Σολφέζ.
Μπορούν να το παρακολουθήσουν παιδιά από την ηλικία των 5 ετών και άνω.