Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Γροθιά στα «δήθεν» από τον Μάρκο Σεφερλή,σε πρόσφατη συνέντευξή του,στο περιοδικό «Super TV»

Ο δικός μας Μάρκος Σεφερλής: «Είναι τιμή μου να είμαι “λαϊκός”»
«Καταρχήν η έννοια "λαϊκός" είναι τίτλος τιμής, γιατί σημαίνει ότι είμαι αποδεκτός και πολύ αγαπητός στον λαό, στον οποίο απευθύνομαι...

Αν "λαϊκοί" δεν θεωρούνται αυτοί που σνομπάρουν το πλατύ κοινό και θέλουν να παίζουν για τριάντα ή σαράντα θεατές, θεωρώντας ότι κάνουν "τέχνη", συγνώμη αλλά δε θα ήθελα να είμαι ένας από αυτούς...

Εμένα με ενδιαφέρει ο κόσμος που θα έρθει να με δει, να περάσει καλά και να διασκεδάσει μαζί μου...

Η τηλεόραση μου έχει λείψει ως τρόπος έκφρασης, γιατί συμβαίνουν γύρω μας πράγματα που θα ήθελα να σατιρίσω – όπως έκανα παλιότερα στις εκπομπές μου- και δεν μου δίνεται η ευκαιρία.
Δεν με ενδιαφέρει όμως να κάνω τηλεόραση μόνο εγώ. Θέλω να υπάρχει γενικά «ελληνική» τηλεόραση με «ελληνικά» προγράμματα και μέσα σ' αυτά να υπάρχω κι εγώ»