Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Θέλουμε την πρόκριση είπε ο «πιστολέρο»...

 Μήτρογλου:Θέλουμε την πρόκριση...
Ο Κώστας Μήτρογλου εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού στη συνέντευξη Τύπου ενόψει της αναμέτρησης με τη Σάλκε την Τετάρτη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο επιθετικός των ερυθρόλευκων στους εκπροσώπους του Τύπου:
Σχολιάζοντας τις διαφορές με το πρώτο ματς στον Πειραιά, είπε:
«Έχουν αλλάξει πολλά. Έχουμε παίξει πολλά ματς κι είμαστε έτοιμοι. Έχουμε μάθει από τα λάθη μας. Πάμε για να πάρουμε τη νίκη».
Σκοράρεις συνεχώς εδώ και τρία ματς. Έχεις βρει ρυθμό. Είσαι σε κατάσταση να σε φοβούνται οι Γερμανοί;
«Προσπαθώ να παίζω καλά για την ομάδα. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου».
Έχεις γεννηθεί στη Γερμανία. Γνωστό περιβάλλον για σένα. Πως νιώθεις απέναντι στους Γερμανούς και στον Κυριάκο που είναι επίσης Έλληνας;
«Είναι μεγαλύτερο κίνητρο, αλλά εγώ βλέπω τα ματς με άλλον τρόπο. Είναι κίνητρο γιατί μεγάλωσα εδώ. Θα το δω όμως όπως τα άλλα παιχνίδια».
Έχετε βάλει στοίχημα με τον Κυριάκο;
«Όχι δεν βάλαμε κανένα στοίχημα» (γέλια).
Πώς είναι οι αναμνήσεις σου από τη Γερμανία;
«Είναι καλή χώρα για διακοπές κι έχω πολύ καλές αναμνήσεις».
Έχεις βάλει γκολ στα τρία τελευταία παιχνίδια, αλλά ήσουν πάντα δεύτερη επιλογή. Πως το σχολιάζεις;
«Ο προπονητής αποφασίζει. Εγώ δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό και προσπαθώ να κάνω τα πάντα για την ομάδα».
Για το γεγονός πως ο Ολυμπιακός έχει "κλειδώσει" σε μεγάλο βαθμό την πρόκριση στο Europa, τόνισε:
«Έχουμε λιγότερο άγχος σίγουρα αλλά εμείς σκεφτόμαστε το Τσάμπιονς Λιγκ . Δεν σκεφτόμαστε το Γιουρόπα. Θέλουμε την πρόκριση στους 16».

Πηγή:pamesports.gr