Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Α ΕΛΜΕ Κορινθίας: Αποτελέσματα ψηφοφορίας για την πρόταση της ΟΛΜΕ

  Μεγάλη συμμετοχή και μάλιστα υπέρ της απεργίας μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις δείχνουν τα πρώτα στοιχεία από τις ψηφοφορίες στις τοπικές Ενώσεις των καθηγητών, που έγιναν χθες Τρίτη, σε ολόκληρη τη χώρα προκειμένου να καταγραφούν οι τάσεις στο χώρο των καθηγητών.
*Α.Φατούρου: Θα απεργήσω και ας έρθει ο Αρβανιτόπουλος να με συλλάβει (δείτε το βίντεο με το απόσπασμα)
 Υπέρ της πρότασης της ΟΛΜΕ για την απεργία τάσσονται οι περισσότερες τοπικές Ενώσεις των καθηγητών, και μάλιστα με μαζική συμμετοχή, όπως δείχνουν τα στοιχεία .
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ά ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΤΗ Γ.Σ. ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 14-5-2013 ΜΕ ΘΕΜΑ :
« ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Γ.Σ. ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ»

ΨΗΦΙΣΑΝ : 217
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ : 207
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ: 04
ΛΕΥΚΟ : 06
                                                       
 Ελλάς, Ελλήνων, Επιστρατευμένων
Στη Χίο σημειώθηκε μικροεπεισόδιο όταν αστυνομικός του νομού επιχείρησε να επιδώσει στους καθηγητές τα φύλλα της επιστράτευσής τους στη διάρκεια της συνέλευσης της τοπικής ΕΛΜΕ επειδή δεν τους έβρισκε στα σπίτια τους! Δείτε στο βίντεο ΕΔΩ τι έγινε κατά την ώρα επίδοσης των φύλλων από τον Αστυνομικό: Τελικά η συνέλευση διακόπηκε και ζητήθηκε από τον αστυνομικό να αποχωρήσει.

Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
Ολόκληρη η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί την άνιση, σκληρή σύγκρουση ανάμεσα στην κυβέρνηση  και τους «ελεύθερους επιστρατευμένους» εκπαιδευτικούς.
Είναι μια σύγκρουση που αφορά κάθε εργαζόμενο και υποχρεώνει κάθε πολίτη- ιδιαίτερα όσους έχουν την πολυτέλεια του δημόσιου λόγου- να επιλέξει στρατόπεδο.
Όχι μόνο γιατί το πρόβλημα της Παιδείας αφορά κάθε λαϊκή οικογένεια, αλλά και γιατί αυτό που διακυβεύεται, πέρα από τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, είναι η ίδια η Δημοκρατία, ή μάλλον ό,τι έχει απομείνει από αυτήν

Είναι ξεκάθαρο ότι η σύγκρουση μεθοδεύτηκε συνειδητά, εδώ και πολύ καιρό από την κυβέρνηση, με τη βοήθεια των Γερμανών γκαουλάιτερ που έχουν στρατοπεδύσει σε κάθε υπουργείο, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του ψυχολογικού πολέμου.

Κυνικά και ανερυθρίαστα, μετέτρεψαν τους μαθητές- υποψηφίους σε «ανθρώπινες ασπίδες» τους, για να εμποδίσουν τους εκπαιδευτικούς να αντιτάξουν το μόνο αμυντικό όπλο που (υποτίθεται ότι) τους έχει απομείνει, το δικαίωμα στην απεργία και στη μαζική, ειρηνική, δημοκρατική διεκδίκηση.

Που ήταν ο πόνος όλων αυτών για «την αγωνία των παιδιών» όταν αυτά τα παιδιά πάγωναν έναν ολόκληρο χειμώνα χωρίς πετρέλαιο, λιποθυμούσαν στο προαύλιο λόγω υποσιτισμού, έκαναν μαθήματα, με χιόνι- με λιοπύρι, σε κοντέιντερ, ή πέρναγαν μια ολόκληρη χρονιά χωρίς να διδαχθούν ούτε μια ώρα Φυσική λόγω έλλειψης καθηγητή;

Πόσο θράσος πρέπει να έχουν όλοι αυτοί για να κουνάνε επιτημητικά το δάχτυλο και να επισείουν τη Δαμόκλειο Σπάθη της αξιολόγησης σε επιστήμονες που έφαγαν πέντε χρόνια στα πανεπιστημιακά έδρανα, υπηρέτησαν για χρόνια αναπληρωτές αντί γλίσχρης αμοιβής στις εσχατιές της Ελλάδας, πέρασαν καινούργιες εξετάσεις επιλογής από τον ΑΣΕΠ κι άρχισαν να κάνουν οικογένεια στα 40 και στα 45 τους με κουτσουρεμένο μισθό 850 ευρώ;