Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Σοκάρει ο χρυσαλήτικος όρκος,που δόθηκε στην δημοσιότητα

 Στη δημοσιότητα δόθηκε ένα άκρως αποκαλυπτικό και σοκαριστικό κείμενο που φέρει τον τίτλο:Ορκος της Χρυσής Αυγής /30-6-1983, που βρέθηκε ως χειρόγραφο στο σπίτι του Νο2 της Χ.Α. Χρήστου Παππά. 
Στο κείμενο αναφέρονται ναζιστικές και ρατσιστικές φράσεις όπως «εχθροί της φυλής» αλλά και «συντριβή του Εβραίου υπανθρώπου».
 Οι μυημένοι ορκίζονται πίστη στο … δωδεκάθεο με τη φράση: «Μάρτυρές μου ας είναι οι θεοί, οι θεοί των Ελλήνων», ενώ δε διστάζουν να μιλήσουν και για θυσία ακόμα και με την ίδια τη ζωή τους.
 Για μια ακόμη φορά γίνεται αναφορά στο «Seig Heil» - τον χαιρετισμό των Ναζί, που καθιερώθηκε από τον Χίτλερ - καθώς το κείμενο τελειώνει με τη φράση: «Ζήτω η νίκη, Ζήτω ο εθνικοσοσιαλισμός».
 Μάλιστα στο τέλος της επιστολής φαίνεται ο αγκυλωτός σταυρός, αλλά και το όνομα «A.Hitler».
 Ο υπαρχηγός της Χ.Α., κατά την ανάκρισή του υποστήριξε πως δε συμφωνεί με το κείμενο και πως δεν το αναγνωρίζει, αλλά παραδέχτηκε πως ο γραφικός χαρακτήρας είναι ο δικός του:
«Δεν ενθυμούμαι μετά από τόσα χρόνια αν αποτελεί μετάφραση ή οτιδήποτε άλλο.
Πρόκειται για ένα κείμενο που δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ από όσο ξέρω και δεν απηχεί τις απόψεις μου εν γένει. Είναι ένα κείμενο του 1983 με τυποποιημένη έντυπη γραφή όταν ήμουν 21 ετών».
                        Ο όρκος της Χ.Α.:
«Ορκίζομαι να φυλάττω πίστιν εις το Μεγαλείο της Εθνικοσοσιαλιστικής Κοσμοθεωρίας, να αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις και αν χρειαστεί να θυσιάσω ακόμη και τη ζωή μου μαχόμενος υπέρ των ιερών συμβόλων της φυλετικής Ιδέας.
 Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις διά την Νίκη του Εθνικοσοσιαλισμού, του οποίου Εθνικοσοσιαλισμού δι' εμέ φορεύς είναι ο Λαϊκός Σύνδεσμος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, εις τας γραμμάς του οποίου ορκίζομαι να είμαι ένας γενναίος, πειθαρχικός και πιστός Στρατιώτης.
 Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με φανατισμό και αποφασιστικότητα διά την εξόντωση του βδελυρού, μισερού και αηδιαστικού εχθρού της φυλής, του παντοτινού ενόχου της ιστορίας, του μοναδικού υπεύθυνου διά την παρακμήν της ράτσας μου και διά τον εκφυλισμό του πολιτισμού.
 Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις διά την οριστική συντριβή του Εβραίου υπανθρώπου. Εάν ποτέ προδώσω αυτόν τον όρκο, εύχομαι οι Συναγωνιστές μου να με τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο. Μάρτυρές μου ας είναι οι θεοί, οι θεοί των Ελλήνων που μου έδωσαν την ευτυχία να γεννηθώ σ' αυτήν την ιερή Γη.
Ζήτω η νίκη Ζήτω ο Εθνικοσοσιαλισμός»