Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Kαλά κρατεί ...η "πολιτική ναυμαχία" του τοπικού λιμενοσταθμάρχη με τα μέλη του Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων

Όπως είναι γνωστό ο υπεύθυνος φορέας διαχείρισης  και εκμετάλλευσης  του λιμανιού, του αλιευτικού καταφυγίου και της χερσαίας ζώνης λιμένα,στο  Κιάτο,είναι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σικυωνίων. Άποψη όμως για την λιμενική ανάπτυξη και από ότι φαίνεται θέση ακλόνητη και μην το γελάτε...έχει και ο τοπικός λιμενοσταθμάρχης,καθότι είναι ένας "δημόσιος φορέας" !
Από ότι μαθαίνουμε  η "πολιτική ναυμαχία"  του τοπικού λιμενοσταθμάρχη με τα μέλη του Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων,προφανώς και με τον δήμαρχο,καλά κρατεί ...
Η άρνηση του τοπικού λιμενοσταθμάρχη  να συνεργαστεί με τα μέλη του Λιμενικού Ταμείου, αρχικά εμφανίστηκε ως απότοκος της προσωπικής βεντέτας του κυρίου Θελερίτη με τον πρώην πρόεδρο του Νομικού Προσώπου και συνεχίστηκε με τον ορυμαγδό των αστήρικτων καταγγελιών, του τοπικού λιμενοσταθμάρχη, που αν μη τι άλλο θα μπορούσαν να δώσουν  έξυπνες ατάκες στις κωμικές στιγμές μιας καλής επιθεώρησης !
Τώρα ποιος αλλότριος (;) λόγος  ανατροφοδοτεί την "πολιτική ναυμαχία"  του τοπικού λιμενοσταθμάρχη;
Ποιος αθώος (;) υπερβάλλοντας ζήλος εξακολουθεί να σπρώχνει τον τοπικό λιμενοσταθμάρχη σε θεσµικές και άλλες στρεβλώσεις ,αλλά και σε "υπηρεσιακές ακροβασίες" που απαξιώνουν  αυτή καθ' αυτή τη λειτουργία του Λιμενικού Ταμείου;
Οι "κακές γλώσσες" λένε ότι κάποιοι δεν θέλουν το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σικυωνίων να προσφέρει υπηρεσίες κοινής ωφελείας και να συμβάλλει στην οικονομική, κοινωνική , πολιτιστική και τουριστική ανάπτυξη της πόλης του Κιάτου...
Μήπως η συμπεριφορά του τοπικού λιμενοσταθμάρχη επιταχύνει βήμα - βήμα τον σχεδιασμό που προβλέπει να εμφανιστούν και στο Κιάτο μεγαλύτερα ή μικρότερα κοράκια για να διεκδικήσουν - ως αναγκαίο κακό - την εκμετάλλευση του λιμανιού,του αλιευτικού καταφυγίου και της χερσαίας ζώνης;
Γιατί ο λιμενοσταθμάρχης του Κιάτου εμμένει (σύμφωνα με την αναφορά του Λιμενικού Ταμείου στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας) στην εφαρμογή του ιδιαίτερα κοστοβόρου (60.000 €  & 60.000 €  κόστος λειτουργίας το χρόνο) Σχεδίου Ασφάλειας Λιμενικών Εγκαταστάσεων ( I.S.P.S.)  που προβλέπει τον ελλιμενισμό 120 πλοίων το χρόνο; 
Δεν ήξερε,ο τοπικός λιμενοσταθμάρχης,ότι  τον προηγούμενο χρόνο μόλις 7 πλοία είχαν δέσει στο λιμάνι του Κιάτου;

Μπορεί η συμπεριφορά ενός "δημόσιου φορέα"  να επηρεάζεται κατά το δοκούν ...όταν δεν αποτιμάται δέοντος η "πολύ μεγάλη εμπειρία" πρώην συναδέλφων του (δείτε εδώ) σε θέματα ασφάλειας  λιμένων ;
Ποιος "δημόσιος φορέας" γνωμοδοτούσε ατύπως υπέρ της Medport ΕΠΕ ώστε να συνεχίσει - με το αζημίωτο - να εκτελεί υπηρεσίες Συµβούλου Υπευθύνου Ασφαλείας στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σικυωνίων;
Να θυμίσουμε ότι ο Κώδικας Ασφάλειας I.S.P.S.- που ο τοπικός λιμενοσταθμάρχης κόπτεται για την εφαρμογή του - προβλέπει περίφραξη όλου του λιμανιού,πύλες εισόδου,θερμικές κάμερες,απόλυτο έλεγχο εισερχομένων και εξερχομένων,κάρτες εισόδου για χρήστες του λιμανιού...
Λόγο όμως  έχουν και οι πολίτες του Κιάτου, που θέλουν το λιμάνι στολίδι της πόλης και όχι φρούριο για την κονόμα των επενδυτών...