Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Η Κατερίνα Φαρμάκη απογυμνώνει τα αγοραία χαζολόγηματα που έστησαν τα μικροσυμφέροντα στην Κορινθία...

Με παρέμβασή της μέσω facebook η Κατερίνα Φαρμάκη  αμύνεται επιτιθέμενη... καταγγέλλοντας την κρεατομηχανή του λαϊκισμού του συγκεκριμένου τοπικού  δημοσιογράφου,αλλά και  τις πολιτικές - εμπορικές  δοσοληψίες που ,με αγοραία  χαζολόγηματα στο διαδίκτυο ,έστησαν  τα μικροσυμφέροντα στην Κορινθία...
Διαβάστε την ανάρτηση της Κατερίνας Φαρμάκη στο  facebook
Οι μάσκες έπεσαν….
Η νέα επίθεση που δέχομαι από συγκεκριμένο τοπικό δημοσιογράφο, ως συνέχεια των συνεχών και ανήθικων επιθέσεων που δέχθηκα και την περίοδο που ήμουν βουλευτής, ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ στην πιο κρίσιμη στιγμή της πολιτικής μου πορείας.
Αποδεικνύει ότι ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑ με το σύστημα, τα μικροσυμφέροντα και τους πολιτικαντισμούς στην Κορινθία, που έχουν τρομάξει και αηδιάσει τους πάντες. Αυτά τα συμφέροντα που ΜΕ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ σκληρά και με χτυπήματα κάτω από τη μέση μέσω των τοπικών τους φερέφωνων όταν ήμουν βουλευτής και προσπαθούσα να κάνω πραγματικό και ουσιαστικό ΕΡΓΟ και όχι λόγια και φανφάρες, στον τόπο όπου γεννήθηκα, που ζω και εργάζομαι.
Γι’ αυτό πολεμήθηκα και λοιδορήθηκα. Γι’ αυτό και η οικογένεια μου μπήκε στο στόχαστρο αυτών που ήθελαν να «τα πάρουν», «να τα αρπάξουν» και να επωφεληθούν από το «συστηματάκι», που κορόιδευε τους Κορίνθιους υποσχόμενο «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».
Δεν υποχώρησα και δεν εντάχθηκα στα «κόλπα». Είμαι ο ίδιος έντιμος άνθρωπος, που σήκωνε το τηλέφωνο σε όλους, που έλυνε τα προβλήματα, που δεν ενδιαφέρθηκε για την προσωπική του προβολή, που προσπάθησε. Γι’ αυτό τολμώ σε δύσκολες εποχές για το ΠΑΣΟΚ να είμαι εδώ, παρούσα και να ζητάω την ψήφο σας. ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ.