Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενδο-ΣΥΡΙΖΑϊκές ενστάσεις για την τοποθέτηση Δέδε στη θέση του γ.γ. Υποδομών

Πολιτικές ενστάσεις για την τοποθέτηση του Γιώργου Δέδε στο πόστο του γενικού γραμματέα Υποδομών εγείρει η Ο.Μ. Μηχανικών Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑΟι νεολαίοι μηχανικοί του κυβερνώντος κόμματος καταλογίζουν στον κ. Δέδε ότι ως εκλεγμένος αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας εκλεγμένος το 2010 με τον κ. Τατούλη «αποδέχτηκε και ακολούθησε πιστά τις κυβερνητικές μνημονιακές πολιτικές, με τον τρόπο που εφαρμόστηκαν για την Πελοπόννησο και την Κορινθία (π.χ. χρυσοπληρωμένες συμβάσεις τεχνικών έργων), συναινώντας στις χυδαιότητες του κ. Τατούλη έναντι του ΣΥΡΙΖΑ και όποιας άλλης πολιτικής δύναμης τον αντιπολιτευόταν».


Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ο.Μ. Μηχανικών Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ έχει ως εξής:
«Μετά την υπουργοποίηση του κ. Σπίρτζη ως Αναπληρωτή Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η οποία προκάλεσε ερωτηματικά και αρνητικές αντιδράσεις στο χώρο των μηχανικών, σειρά είχε και η τοποθέτηση από τον ίδιο του κ. Δέδε ως Γενικού Γραμματέα Υποδομών.  Η εξέλιξη αυτή μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αν αναλογιστεί κανείς το παρελθόν των δύο ανδρών.
Ο κ. Σπίρτζης, για τον οποίο δε λήφθηκε υπόψη κατά κανέναν τρόπο η άποψη των μηχανικών του χώρου, άσκησε όλο το τελευταίο διάστημα ως πρόεδρος του ΤΕΕ μία πολιτική ακολουθούμενη από ένα μείγμα αδράνειας και κακών επιλογών. Συγκεκριμένα, με τις επιλογές του υποβάθμιστηκαν το επάγγελμα και η επιστήμη των μηχανικών (π.χ. εισαγωγή εξετάσεων για επί μέρους δικαιώματα), υιοθετήθηκαν οι χειρότερες συντεχνιακές πρακτικές (αλλαγή του νόμου για την ευθύνη των μηχανικών «νύχτα» μέσα στη βροχή τροπολογιών που πέρασαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ μετά την ανακοίνωση της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας), ενώ είχε αρχικώς συναινέσει και στην αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών των μηχανικών. Ταυτόχρονα, σιώπησε όταν συζητείτο η τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης το Δεκέμβριο του 2013, η οποία ευνόησε τους γνωστούς μεγαλοεργολάβους.
Από τη μεριά του ο κ. Δέδες, εκλεγμένος ως Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας με τον κ. Τατούλη στις περιφερειακές εκλογές του 2010, αποδέχτηκε και ακολούθησε πιστά τις κυβερνητικές μνημονιακές πολιτικές, με τον τρόπο που εφαρμόστηκαν για την Πελοπόννησο και την Κορινθία (π.χ. χρυσοπληρωμένες συμβάσεις τεχνικών έργων), συναινώντας στις χυδαιότητες του κ. Τατούλη έναντι του ΣΥΡΙΖΑ και όποιας άλλης πολιτικής δύναμης τον αντιπολιτευόταν. Μάλιστα, στις περιφερειακές εκλογές του 2014, η αυτόνομη κάθοδος του ως υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ήταν αποτέλεσμα προσωπικής και όχι πολιτικής διαφοροποίησης από τον κ. Τατούλη, καθώς ενστερνίστηκε την ασκούμενη νεοφιλελεύθερη πολιτική υποστηριζόμενος σιωπηλά από το ΠΑΣΟΚ και έχοντας ως υποψήφια Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας στέλεχος της ΝΔ.
Όπως γίνεται κατανοητό, εγείρονται στην καλύτερη των περιπτώσεων ερωτήματα για το αν θα ασκήσουν τα καθήκοντα τους στα πλαίσια του προγράμματος της αριστερής διακυβέρνησης που επέλεξε ο λαός στις 25 Ιανουαρίου, το οποίο προϋποθέτει την εξάλειψη των φαινομένων διαφθοράς και διαπλοκής που ενδημούν χρόνια στον τομέα των υποδομών και συνδέονται  άρρηκτα και με την κατάσταση στα μεγάλα ΜΜΕ, αλλά και την καταπολέμηση της διαιώνισης ενός συστήματος εξουσίας που λυμαίνεται τον κλάδο ή θα συνεχίσουν τις πρακτικές τους προς όφελος συγκεκριμένων συμφερόντων. Ως Οργάνωση Μελών Μηχανικών θα παρακολουθούμε στενά το έργο τους και θα παρέμβουμε ξανά αν χρειαστεί για να διασφαλίσουμε την εφαρμογή του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ σε πείσμα όσων τμημάτων του «παλιού κόσμου» θα επιχειρήσουν να επιβιώσουν, ακυρώνοντας τις ριζικές αλλαγές που θα επιτρέψουν στην ελληνική κοινωνία να ορθοποδήσει. Το στοίχημα είναι πολύ μεγάλο για να το αφήσουμε στην τύχη του, ακριβώς επειδή οι υποδομές αποτελούν νευραλγικό τομέα για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και περιλαμβάνονται στους σημαντικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας».