Με βάση την υπ ́ 2252.1.3.1/1593/2017/10-01-2017 (ΑΔΑ: ΨΚΧΦ4653ΠΩ-102) Σύμβαση Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας η εταιρεία ΛΑΝΕ Α.Ε. ανέλαβε την εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών γραμμών α) Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος, β) Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος και γ) Καλαμάτα – Κύθηρα – Κίσσαμος με το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.
Η Εταιρεία ανακοίνωσε και δημοσίευσε τα δρομολόγια του πλοίου μετά την υπογραφή της συμβάσεώς της (Ιανουάριος 2017),στα οποία αναγραφόταν ως περίοδος ετήσιας ακινησίας για επιθεώρηση η 02/05 μέχρι και 01/06.
Αυτό συνεπάγεται συμβατική υποχρέωση της
Εταιρείας να πραγματοποιεί κρατήσεις εισιτηρίων από την 02/06 και φυσικά για ολόκληρο το διάστημα κατά το οποίο υποχρεούται σε εκτέλεση δρομολογίων δημόσιας υπηρεσίας. Αυτό όμως δεν συμβαίνει και δεν γνωρίζουμε τους λόγους.
Τις προηγούμενες ημέρες η ΛΑΝΕ απαντά στο τηλέφωνο (σε ερωτήσεις πελατών σε όλα τα πρακτορεία της) ότι το πλοίο δεν θα επιστρέψει στα εγκεκριμένα δρομολόγιά του με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί τεράστια αναστάτωση στα Κύθηρα.
Οργανωμένα γκρουπ και μεμονωμένοι επισκέπτες που είχαν προγραμματίσει να μεταβούν στο νησί από/προς Πειραιά, Γύθειο, Κίσσαμο και Καλαμάτα μετά τις 02/06 και με βάση τα από Ιανουάριο 2017 ανακοινωθέντα και δημοσιοποιηθέντα δρομολόγια, προβαίνουν σε μαζικές ακυρώσεις κρατήσεων στα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια του νησιού.
Η εταιρεία έχει αποσύρει τους πίνακες των δρομολογίων και φυσικά κάθε δυνατότητα κράτησης ακόμα και για τον Αύγουστο.
Η οικονομική ζημία των επαγγελματιών είναι ανυπολόγιστη, όπως τεράστια είναι και η δυσφήμιση του νησιού μας, που παρά την κρίση προσπαθεί να αυξάνει την επισκεψιμότητά του λόγω των εξωστρεφών κινήσεων των ιδιωτών καθώς και των τοπικών αρχών (Δήμος/ Τουριστική επιτροπή / Επαγγελματικοί σύλλογοι).
Τα προβλήματα όμως είναι πολλαπλά. Ενδεικτικά ενώ ανακοινώνεται ότι το πλοίο ταξιδεύει με ταχύτητα 19 κόμβων (ηχογραφημένο μήνυμα στην αρχή κάθε δρομολογίου) σπανίως ταξιδεύει με 13 κόμβους. Οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες, ο κόσμος διαμαρτύρεται, οι προκαθορισμένες ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων σπανίως τηρούνται. Ταυτόχρονα οι ώρες αφίξεων ειδικά από τον Πειραιά είναι επιεικώς απαράδεκτες καθώς το πλοίο προσεγγίζει το λιμάνι των Κυθήρων μετά τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία των επιβατών και φυσικά την δυσφήμιση του νησιού μας.
Επιπλέον είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, εν έτει 2017, να μην διαθέτει online σύστημα κρατήσεων και εκδόσεως-πληρωμής εισιτηρίων, όπως ΟΛΕΣ οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη.
Οι καταστάσεις αυτές είναι τριτοκοσμικές και δεν αξίζουν στο νησί μας και σε κανένα νησί.
Επιπρόσθετα, θεωρούμε τουλάχιστον απαράδεκτο το γεγονός πως το πλοίο μετά από την ετήσια ακινησία – συντήρηση επέστρεψε στα δρομολόγια και από την πρώτη μέρα παρουσίασε βλάβη σε μηχανή ή μηχανές.
Το αποτέλεσμα είναι να ακυρώνονται κρατήσεις καθημερινά σε πολλές επιχειρήσεις καθώς τόσο ο επισκέπτης που επιλέγει να μεταβεί από τον Πειραιά στα Κύθηρα όσο και (κυρίως) από Κρήτη δεν έχει άλλον τρόπο να επισκεφτεί το νησί και αν σκεφτόταν να το κάνει στο άμεσο μέλλον δεν του εμπνέει καμία εμπιστοσύνη το συγκεκριμένο πλοίο.
ΑΞΙΩΝΟΥΜΕ:
1. ΑΜΕΣΟ άνοιγμα των πλάνων κρατήσεων των δρομολογίων της ΛΑΝΕ
2. ΑΜΕΣΗ δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών (online) κρατήσεων και αγορών εισιτηρίων.
3. ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΗ τήρηση των ωρών αφίξεων και αναχωρήσεων όπως έχουν εγκριθεί από το Υ.Ν.Ν.Π. καθώς και τήρηση των δρομολογίων που έχουν εγκριθεί για μετά τις 2/6/2017.
4. ΕΚΔΟΣΗ δελτίου τύπου από την Εταιρεία για την αντιστροφή του κλίματος που η ίδια με την απόσυρση των δρομολογίων και με τις βλάβες έχει δημιουργήσει
5. Άμεση αντικατάσταση του πλοίου με νεώτερο εφόσον αποδεικνύεται ότι δεν είναι αξιόπλοο και δεν μπορεί να τηρήσει τις ώρες και την ταχύτητα που έχει ανακοινώσει.
Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας, κυρίως δε για την αξίωση αποζημιώσεων κατά παντός υπευθύνου για διαφυγόντα κέρδη και έσοδα των επιχειρήσεών μας από την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά.
Τα Κύθηρα δεν είναι και δεν θα γίνουν τόπος εξορίας!
Κύθηρα, 18 Ιουνίου 2017
Η Εταιρεία ανακοίνωσε και δημοσίευσε τα δρομολόγια του πλοίου μετά την υπογραφή της συμβάσεώς της (Ιανουάριος 2017),στα οποία αναγραφόταν ως περίοδος ετήσιας ακινησίας για επιθεώρηση η 02/05 μέχρι και 01/06.
Αυτό συνεπάγεται συμβατική υποχρέωση της
Εταιρείας να πραγματοποιεί κρατήσεις εισιτηρίων από την 02/06 και φυσικά για ολόκληρο το διάστημα κατά το οποίο υποχρεούται σε εκτέλεση δρομολογίων δημόσιας υπηρεσίας. Αυτό όμως δεν συμβαίνει και δεν γνωρίζουμε τους λόγους.
Τις προηγούμενες ημέρες η ΛΑΝΕ απαντά στο τηλέφωνο (σε ερωτήσεις πελατών σε όλα τα πρακτορεία της) ότι το πλοίο δεν θα επιστρέψει στα εγκεκριμένα δρομολόγιά του με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί τεράστια αναστάτωση στα Κύθηρα.
Οργανωμένα γκρουπ και μεμονωμένοι επισκέπτες που είχαν προγραμματίσει να μεταβούν στο νησί από/προς Πειραιά, Γύθειο, Κίσσαμο και Καλαμάτα μετά τις 02/06 και με βάση τα από Ιανουάριο 2017 ανακοινωθέντα και δημοσιοποιηθέντα δρομολόγια, προβαίνουν σε μαζικές ακυρώσεις κρατήσεων στα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια του νησιού.
Η εταιρεία έχει αποσύρει τους πίνακες των δρομολογίων και φυσικά κάθε δυνατότητα κράτησης ακόμα και για τον Αύγουστο.
Η οικονομική ζημία των επαγγελματιών είναι ανυπολόγιστη, όπως τεράστια είναι και η δυσφήμιση του νησιού μας, που παρά την κρίση προσπαθεί να αυξάνει την επισκεψιμότητά του λόγω των εξωστρεφών κινήσεων των ιδιωτών καθώς και των τοπικών αρχών (Δήμος/ Τουριστική επιτροπή / Επαγγελματικοί σύλλογοι).
Τα προβλήματα όμως είναι πολλαπλά. Ενδεικτικά ενώ ανακοινώνεται ότι το πλοίο ταξιδεύει με ταχύτητα 19 κόμβων (ηχογραφημένο μήνυμα στην αρχή κάθε δρομολογίου) σπανίως ταξιδεύει με 13 κόμβους. Οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες, ο κόσμος διαμαρτύρεται, οι προκαθορισμένες ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων σπανίως τηρούνται. Ταυτόχρονα οι ώρες αφίξεων ειδικά από τον Πειραιά είναι επιεικώς απαράδεκτες καθώς το πλοίο προσεγγίζει το λιμάνι των Κυθήρων μετά τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία των επιβατών και φυσικά την δυσφήμιση του νησιού μας.
Επιπλέον είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, εν έτει 2017, να μην διαθέτει online σύστημα κρατήσεων και εκδόσεως-πληρωμής εισιτηρίων, όπως ΟΛΕΣ οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη.
Οι καταστάσεις αυτές είναι τριτοκοσμικές και δεν αξίζουν στο νησί μας και σε κανένα νησί.
Επιπρόσθετα, θεωρούμε τουλάχιστον απαράδεκτο το γεγονός πως το πλοίο μετά από την ετήσια ακινησία – συντήρηση επέστρεψε στα δρομολόγια και από την πρώτη μέρα παρουσίασε βλάβη σε μηχανή ή μηχανές.
Το αποτέλεσμα είναι να ακυρώνονται κρατήσεις καθημερινά σε πολλές επιχειρήσεις καθώς τόσο ο επισκέπτης που επιλέγει να μεταβεί από τον Πειραιά στα Κύθηρα όσο και (κυρίως) από Κρήτη δεν έχει άλλον τρόπο να επισκεφτεί το νησί και αν σκεφτόταν να το κάνει στο άμεσο μέλλον δεν του εμπνέει καμία εμπιστοσύνη το συγκεκριμένο πλοίο.
ΑΞΙΩΝΟΥΜΕ:
1. ΑΜΕΣΟ άνοιγμα των πλάνων κρατήσεων των δρομολογίων της ΛΑΝΕ
2. ΑΜΕΣΗ δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών (online) κρατήσεων και αγορών εισιτηρίων.
3. ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΗ τήρηση των ωρών αφίξεων και αναχωρήσεων όπως έχουν εγκριθεί από το Υ.Ν.Ν.Π. καθώς και τήρηση των δρομολογίων που έχουν εγκριθεί για μετά τις 2/6/2017.
4. ΕΚΔΟΣΗ δελτίου τύπου από την Εταιρεία για την αντιστροφή του κλίματος που η ίδια με την απόσυρση των δρομολογίων και με τις βλάβες έχει δημιουργήσει
5. Άμεση αντικατάσταση του πλοίου με νεώτερο εφόσον αποδεικνύεται ότι δεν είναι αξιόπλοο και δεν μπορεί να τηρήσει τις ώρες και την ταχύτητα που έχει ανακοινώσει.
Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας, κυρίως δε για την αξίωση αποζημιώσεων κατά παντός υπευθύνου για διαφυγόντα κέρδη και έσοδα των επιχειρήσεών μας από την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά.
Τα Κύθηρα δεν είναι και δεν θα γίνουν τόπος εξορίας!
Κύθηρα, 18 Ιουνίου 2017