Μειώνεται κατά περίπου 20 λεπτά η οδική μετάβαση στην Καλαμάτα από την ερχόμενη Δευτέρα 23 Ιουλίου, που θα παραδοθεί ολοκληρωμένο στην κυκλοφορία ένα πολύ σημαντικό και δύσκολο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας.
Πρόκειται για τον κλάδο προς τον κόμβο της Θουρίας και το οδικό τμήμα από την Τσακώνα προς την Καλαμάτα, συνολικού μήκους 23 χλμ, μέσω του οποίου θα παρακάμπτεται η διέλευση από επικίνδυνες στροφές αλλά και από χωριά.
Πρόκειται για τον κλάδο προς τον κόμβο της Θουρίας και το οδικό τμήμα από την Τσακώνα προς την Καλαμάτα, συνολικού μήκους 23 χλμ, μέσω του οποίου θα παρακάμπτεται η διέλευση από επικίνδυνες στροφές αλλά και από χωριά.
Δείτε (εδώ) το χάρτη του έργου Με την έναρξη λειτουργίας του νέου τμήματος -μέσω του οποίου η απόσταση Αθήνα-Καλαμάτα θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 10 λεπτά- θα τεθεί σε λειτουργία ένας ακόμη σταθμός διοδίων στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας.
Ο συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής του εργου ανέρχεται σε περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ.Περίπου 30% του προαναφερθέντος ποσού, καταβάλλεται από δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους ενώ το υπόλοιπο καταβάλλεται από τον Παραχωρησιούχο και αποπληρώνεται μέσω των εισπράξεων από τα διόδια. Ας σημειωθεί ότι ο αυτοκινητόδρομος «Μορέας» αποτελεί τον μοναδικό από τους μεγάλους οδικούς άξονες (Ιονία Οδός, Ολυμπία Οδός, Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), όπου οι κατασκευαστικές εργασίες δεν έχουν ανασταλεί λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης,καθώς η προηγούμενη συγκυβέρνηση φρόντισε να.…
«ξεμπλοκάρουν» τα έργα που έχει ήδη αναλάβει ο Μπόμπολας με την ΕΛ-ΑΚΤΩΡ, η J&P Αβαξ, η ΓΕΚ Τέρνα, η ΑΕΓΕΚ με χορήγηση δανείου 4-5 δις ευρώ στις τράπεζες ή την απευθείας δανειοδότηση των κατασκευαστών…. Όσον αφορά το δρόμο σύνδεσης του αυτοκινητόδρομου με την οδό Ασπροχώματος - Μεσσήνης, κοντά στο αεροδρόμιο, ο χρόνος παράδοσής του βρίσκεται σε εκκρεμότητα. Και αυτό γιατί λόγω της αυξημένης κίνησης του καλοκαιριού, οι εργασίες κατασκευής του κυκλικού κόμβου ενδέχεται να ξεκινήσουν στα τέλη Αυγούστου, οπότε η παράδοσή του θα πάει πιο αργά, μετά το Σεπτέμβριο.