«Επενδύουμε σε σταθερές σχέσεις για την προώθηση των Πελοποννησιακών προϊόντων, αλλά και στη δημιουργία ενός ισχυρού "brand name Πελοπόννησος".
Για το σκοπό αυτό, είμαστε στην τελική ευθεία για τη δημιουργία μηχανισμού πιστοποίησης των πελοποννησιακών προϊόντων με ευθύνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με σκοπό τη μείωση του κόστους για τους παραγωγούς».
Αυτό υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης στην τοποθέτησή του, την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, που διοργανώνει η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε.
Φοβούμενος "απώλεια προσώπου" για τα Πελοποννησιακά προϊόντα,με τις περισσότερες περιοχές ΠΓΕ και προϊόντα ΠΟΠ απ’ όπου αλλού.....βιάζεται ο περιφερειάρχης άραγε να δημιουργήσει μηχανισμό πιστοποίησης;
Με σκοπό τη μείωση ποιου κόστους για τους παραγωγούς;...
Του καλλιεργητικού μήπως;...
Ποιες θα είναι οι προϋποθέσεις ενσωμάτωσης στο ομαδοποιημένο "brand name Πελοπόννησος" που προφανώς θα λειτουργήσει με κοντράτα φασον ,της «μπράντας»,κατ' εντολήν πελάτου...
Θα μπορούν άραγε τοπικά προϊόντα own labels να επιβιώσουν αυτόνομα ή θα εξαναγκαστούν να ενσωματωθούν στο ισχυρό brand με φόντο τα συμβόλαια καλλιέργειας και το αγροτικό προλεταριάτο...
Ποιος θα επωφεληθεί απο το " brand name Πελοπόννησος" by German companies,στον Ευρωπαίο καταναλωτή και την παραγόμενη υπεραξία που ενδεχομένως θα προσδώσει το deal των ...κολλητών του Τατούλη;
ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ...
Ο περιφερειάρχης τόνισε ότι η ποιότητα των Πελοποννησιακών προϊόντων διαρκώς βελτιώνεται και σε συνδυασμό με την αύξηση της παραγωγής, αλλάζει προς το καλύτερο η εικόνα τους και στο εσωτερικό της χώρας και κυρίως στο εξωτερικό.
«Η εξωστρεφής πολιτική μας έχει ήδη αποδώσει απτά αποτελέσματα, όπως στην περίπτωση της συνεργασίας με το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας και της συμφωνίας, μετά το προσωπικό ενδιαφέρον της πρωθυπουργού του κας Κράφτ, για να έχουν τα Πελοποννησιακά προϊόντα τιμητική θέση στις μεγάλες εκθέσεις προϊόντων», δήλωσε ο περιφερειάρχης...
Για το σκοπό αυτό, είμαστε στην τελική ευθεία για τη δημιουργία μηχανισμού πιστοποίησης των πελοποννησιακών προϊόντων με ευθύνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με σκοπό τη μείωση του κόστους για τους παραγωγούς».
Αυτό υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης στην τοποθέτησή του, την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012, στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, που διοργανώνει η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε.
Φοβούμενος "απώλεια προσώπου" για τα Πελοποννησιακά προϊόντα,με τις περισσότερες περιοχές ΠΓΕ και προϊόντα ΠΟΠ απ’ όπου αλλού.....βιάζεται ο περιφερειάρχης άραγε να δημιουργήσει μηχανισμό πιστοποίησης;
Με σκοπό τη μείωση ποιου κόστους για τους παραγωγούς;...
Του καλλιεργητικού μήπως;...
Ποιες θα είναι οι προϋποθέσεις ενσωμάτωσης στο ομαδοποιημένο "brand name Πελοπόννησος" που προφανώς θα λειτουργήσει με κοντράτα φασον ,της «μπράντας»,κατ' εντολήν πελάτου...
Θα μπορούν άραγε τοπικά προϊόντα own labels να επιβιώσουν αυτόνομα ή θα εξαναγκαστούν να ενσωματωθούν στο ισχυρό brand με φόντο τα συμβόλαια καλλιέργειας και το αγροτικό προλεταριάτο...
Ποιος θα επωφεληθεί απο το " brand name Πελοπόννησος" by German companies,στον Ευρωπαίο καταναλωτή και την παραγόμενη υπεραξία που ενδεχομένως θα προσδώσει το deal των ...κολλητών του Τατούλη;
ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ...
Ο περιφερειάρχης τόνισε ότι η ποιότητα των Πελοποννησιακών προϊόντων διαρκώς βελτιώνεται και σε συνδυασμό με την αύξηση της παραγωγής, αλλάζει προς το καλύτερο η εικόνα τους και στο εσωτερικό της χώρας και κυρίως στο εξωτερικό.
«Η εξωστρεφής πολιτική μας έχει ήδη αποδώσει απτά αποτελέσματα, όπως στην περίπτωση της συνεργασίας με το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας και της συμφωνίας, μετά το προσωπικό ενδιαφέρον της πρωθυπουργού του κας Κράφτ, για να έχουν τα Πελοποννησιακά προϊόντα τιμητική θέση στις μεγάλες εκθέσεις προϊόντων», δήλωσε ο περιφερειάρχης...