Ανακατεύθυνση στο portal kavos news

Μήνυση κατά του Γερμενή κατέθεσε ο Καμίνης

Στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών κατατέθηκε σήμερα το πρωί η μήνυση του δημάρχου Αθηναίων κατά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής,Γερμενή - «Καιάδα», ο οποίος την περασμένη Πέμπτη επιτέθηκε εναντίον του Γιώργου Καμίνη, εντός του Κόμβου Αλληλοβοήθειας Πολιτών του δήμου Αθηναίων.
Στη μήνυσή του, ο Γ. Καμίνης ζητά την ποινική δίωξη και την παραδειγματική τιμωρία του βουλευτή της Χρυσής Αυγής για άδικες και αξιόποινες πράξεις εξύβρισης, έργω εξύβριση, απρόκλητη επίθεση, απόπειρα πρόκλησης επικίνδυνων σωματικών βλαβών και τυχόν άλλες άδικες και αξιόποινες πράξεις που θα διαπιστωθούν κατά την ανάκριση.

Επίσης, αναφέρεται στον τραυματισμό ενός 12χρονου κοριτσιού, που εκείνη τη στιγμή παραλάμβανε το πασχαλινό δώρο του. Καθώς και στην απόπειρα του Γ. Γερμενή να χρησιμοποιήσει το όπλο που έφερε. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι «τα μέλη της φρουράς μου τον απομόνωσαν σε ένα παρακείμενο χώρο όπου στην προσπάθειά τους να τον ακινητοποιήσουν με σκοπό να τον οδηγήσουν εκτός του κτιρίου, ο μηνυόμενος έπιασε τη λαβή του όπλου που έφερε μαζί του, αλλά τα μέλη της προσωπικής μου φρουράς τον απέτρεψαν από οποιαδήποτε άλλη κίνηση και τελικά τον οδήγησαν εκτός του κτιρίου. Κατά τη διάρκεια της απομάκρυνσής του, όπως μου ανέφεραν τα μέλη της προσωπικής μου φρουράς, τους έλεγε "είμαι βουλευτής, δεν μπορείτε να με συλλάβετε, θα σας κάνω μήνυση"».

Πηγή: ΑΜΠΕ